måndag 18 februari 2008

Min sista arbetsvecka!

Nä inte för all framtid utan här på mitt nuvarande arbete. Känns konstigt men ändå bra, ser inte fram emot att flytta, men det ska bli spännande att bosätta mig på min uppväxtort efter ca åtta års frånvaro.
Bonusen i flytten blir att få bo närmare mina föräldrar och min syster, kanske får jag se min bror lite oftare också, det vore skoj. Nu blir det bara ca 40 mil mellan oss istället för 60 som har varit hitills, han bor nämligen i Norge!

Denna veckan ska jag packa både på jobbet och hemma, skoj!

Nästa vecka är jag ledig och då ska jag packa upp, skoj!

Veckan efter det börjar jag mitt nya arbete, under förutsättning att bebben inte har tittat fram!

Carola och Andreas gick inte direkt till globen, skönt! Skadeglädje är enda sanna glädjen, eller?

Inga kommentarer: